Postări populare

joi, 12 mai 2011

POVESTEA CLOWNULUI VASILE

CLOWNUL VASILE
M-am căutat,
In paharul cu apă, sorbit pe fugă
In pauza dintre două consultații.
M-am căutat,
In extremitatea sudică a faliei seismice ,
Pe care circul ambulant isi aruncă de la trapez
Balerina,
Fără pînza de păianjen, pregătită, in grabă,
De doctorii de la S M U R D.
M-am căutat
In cuibul turturelelor, pe care,
Iarna perversă le-a păcălit,
Incălzindu-le iluzia iubirii.
M-am căutat pe fundul lacului,
Crezînd că voi renaște din mocirlă,
In corola imaculată a unui nufăr.
Nu eram nicăieri.
Abia tîrziu am alunecat, ușor,
Precum patinatorii pe Valurile Dunării,
In profunzimile sufletului meu.
Eram acolo.
Chircită sub masca clownului Vasile,
Imi scriam cu cerneală din lacrimi
Povestea.
Povestea mea, povestea ta,
Povestea clownului Vasile,
Care nici măcar acum n-a ințeles că    

          PERLA,
Nu-I decit lacrima scoicii rănite,
Care-si imbracă in mantie de sidef
UCIGAȘUL.